onsdag 4 mars 2009

Första uppgiften.. ?

Idag var jag och träffa Gunilla, min handledare på Community för att prata om en uppgift som hon trodde jag eventuell skulle kunna göra. 

De har nyligen skrivit på med en kund som ska öppna i Sverige och det som då behövs är att göra om alla broschyrer, leaflets, biljeter osv till svenska. Jag sa naturligtvis att det ska jag nog klara av, så det kommer bli kul med sin första arbetsuppgift... Få sätta mina "paragraph styles" kunskaper to the test! 

Sen har jag suttit med en annan uppgift nu.
De lokaler som inte har hyrts ut i Entré måste täckas för med stora affischer för att dölja insidan när centret väl öppnar, och den ytan passar perfekt för att få fram olika budskap. En av de affischerna som ska sättas upp är för SF biografer, och då är det tänkt att skriva entrés logga med hjälp av popcorn och få en rolig effekt. Det jag nu har hållit på med är att försöka göra det i illustrator, och förhoppningsvis blir det omtyckt.



För övrigt ska jag försöka få tag på lite bilder från tv-reklam inspelningen som jag kan lägga upp. Vill själv se de eftersom jag inte var där.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar